dimarts, 18 de març del 2014

Recomanació!

Bones Superlect@rs!!

Com esteu? 
Com duis les vostres targetes Superlect@res?! 
A poc a poc va arribant el moment de saber qui serà el nou/nova Superlect@r 2013!

Mentre tant aquí us deixem una recomanació de la Superlectora 2012!



Jo, Elvis Riboldi

N'Elvis és un nin que ho suspèn quasi tot a l'escola, sempre trenca coses... Diguem que és un poc desastre. Ens explica amb aquest llibre la seva vida dia rere dia. Ell, els seus pares, en Boris i el senyor Lugosi decideixen anar a Grandaria a veure un amic del senyor Lugosi, el doctor Art Higgins que examina n'Elvis i informa que té...
HO DESCOBRIREU SI LLEGIU EL LLIBRE!!!
Fins aquí la meva recomanació, fins aviat!!








5 comentaris:

  1. Hola,
    Que té, n'Elvis?
    Si el doctor l'examina ha de ser alguna malaltia, NO?
    M'he quedat intrigada, ara m'agradaria llegir el llibre.

    Maria

    ResponElimina
  2. Hola Maria.
    N'Elvis te una malaltia pero no es gens greu. Es més, a la vida real existeix aquesta malaltia.

    ResponElimina
  3. Ja sabeu superlect@rs si ho voleu saber, llegiu el llibre!

    ResponElimina
  4. Si, és clar que lletjiré el llibre.
    M'he quedat amb ganes de saber com acaba, però abans tenc que acabar-me el de ara.

    ResponElimina
  5. Es clar que si.
    Estic tant intrigada...

    Maria

    ResponElimina